Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – www.pieknewlosyonline.pl

I. Informacje o Sklepie 

II. Oferta sklepu 

III. Zamówienia 

IV. Czas realizacji zamówienia 

V. Dostawa 

VI. Odbiór osobisty 

VII. Koszty przesyłki 

VIII. Formy płatności 

a) Przelew 

b) Przelewy24 

c) Za pobraniem

d)  Płatności online 

IX. Opakowanie 

X. Oryginalność produktów 

XI. Faktury VAT 

XII. Odstąpienie od umowy 

XIII. Niezgodność towaru z umową 

XIV. Uszkodzenia i braki w transporcie, opóźnienia

XV.  Reklamacje

XVI. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

XVII. Polityka prywatności 

XVIII. Polityka cookies 

XIX. Postanowienia końcowe 

I. Informacje o sklepie

Sklep Internetowy pieknewlosyonline.pl jest własnością Spółki HR International Sp.z o.o. wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego w Białymstoku

pod nr.KRS nr.0000869639.Spółka jest zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).

NIP 722-163-45-05

Regon: 387516034

Email: sklep@pieknewlosy.pl 

Telefon: 739005007 

Adres siedziby firmy:

ul. Mystkowska 37

18-200 Wysokie Mazowieckie

Adres biura :

ul. Indiry Gandhi 25

02-776 Warszawa

II. Oferta sklepu

1. Oferta prezentowana na stronie sklepu jest ofertą handlową.

2. Momentem zawarcia umowy jest moment przyjęcia oferty Sklepu przez Klienta co następuje poprzez złożenia zamówienia w sposób określony w pkt. III

3. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku, informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.

4. Do każdego wysyłanego zamówienia załączamy specyfikację sprzedaży, paragon fiskalny lub fakturę VAT

III. Zamówienia

1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień na stronie sklepu,drogą e-mail lub telefonicznie.

2. Złożenie zamówienia oznacza przyjęcie oferty Sklepu w wyniku czego dochodzi do zawarcia umowy kupna – sprzedaży.Datą zawarcia umowy jest data złożenia zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia określony jest szczegółowo w pkt. IV

4. O przebiegu realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem maila.

5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta niepełnych lub nieprawidłowych danych teleadresowych.Koszty związane z wysyłką na nieprawidłowy adres jak i ponowną wysyłką na poprawny adres ponosi Klient.

6. Za niepoprawny adres uznaje się również ten,pod którym w terminie zgodnym z czasem realizacji zamówienia określonym w pkt. IV klient nie będzie w stanie odebrać paczki.

7. Do każdego zamówienia sprzedawca dołącza paragon fiskalny lub na życzenie Klienta fakturę VAT.

IV. Czas realizacji zamówienia

Dokładamy wszelkich starań aby czas realizacji zamówienia,a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy. Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:

– Czas na skompletowanie zamówionych produktów

– Czas na dostawę Obsługa sklepu kompletuje zamówienie standardowo w 24h.

Dostawa trwa w zależności od rejonu dostawy od 1-4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1-5 dni roboczych.

Uwaga: Przewidywany czas realizacji zamówienia nie dotyczy sytuacji,w których produkt jest tymczasowo niedostępny w magazynach producentów.W takim przypadku klient zostanie o tym fakcie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 V. Dostawa Zamówienia dostarczane są przez Pocztę Polską.

Poczta Polska Paczki dostarczane są w godzinach 8:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku.W razie niezastania adresata,listonosz zostawi Awizo,z którym należy udać się na wskazaną placówkę poczty w celu odbioru przesyłki.

VI. Odbiór osobisty

Po otrzymaniu informacji o skompletowaniu zamówienia,produkty można odebrać w HR-Studio w Warszawie przy ul.Indiry Gandhi 25 Ursynów-Imielin,po ustaleniu telefonicznym z obsługą sklepu.

VII. Koszty przesyłki

W przypadku zamówień powyżej 600 złotych przesyłka jest darmowa.

– Paczkomaty 9zł, płatność elektroniczna: przelew

– Poczta Polska 14 zł – płatność elektroniczna:

– Przelew 18 zł – płatność przy odbiorze: Gotówka

Powyższe ceny obowiązują niezależnie od wagi paczki oraz ilości zamówionych produktów.

VIII. Formy płatności

• Przelew

Przedpłatę prosimy realizować z wykorzystaniem poniższych danych.W tytule przelewu prosimy koniecznie podawać Numer Zamówienia z potwierdzenia mailowego,co pozwoli nam na szybką identyfikację wpłaty i przyspieszy wysyłkę.

Dane do przelewu:

Nr.rachunku:

22 1140 2004 0000 3702 8067 0676

mBank  

HR International Sp.z o.o

ul.INDIRY GANDHI 25 

02-776 Warszawa

Paczka z zamówionym towarem jest wysyłana bezzwłocznie po identyfikacji wpłaty na naszym koncie bankowym.W przypadku nie zaksięgowania środków na naszym koncie bankowym w przeciągu 14 dni,zamówienie zostanie anulowane.

• Płatności.pl

Po wyborze płatności za pomocą serwisu Przelewy24 oraz Państwa banku, nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzeniu wykonania przelewu nasz sklep zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty, a paczka wysłana.

• Za pobraniem

Oznacza, że należność za zamówienie należy zapłacić Gotówką listonoszowi, na poczcie lub kurierowi przy odbiorze przesyłki.

• Przelew natychmiastowy

Po wyborze płatności za pomocą serwisu Przelew natychmiastowy i wybraniu wybranego przez Państwa banku nastąpi przekierowanie na stronę banku. Po poprawnym zalogowaniu oraz zatwierdzeniu wykonania przelewu nasz sklep zostanie natychmiast poinformowany o dokonaniu wpłaty, a paczka wysłana.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

• Karty płatnicze

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

IX. Opakowanie

Nasze przesyłki przed wysłaniem zabezpieczamy folią bąbelkową,która kluczową zawartość otula ochronna warstwą pęcherzyków.Folia bąbelkowa jest doskonałym izolatorem –,chroni przed wstrząsami, uderzeniami, zarysowaniami i skutkami gwałtownych zmian temperatury.Następnie całość pakowana jest w koperty bąbelkowe wykonane z trwałych materiałów,aby przy drastycznych upadkach i uderzeniach nawet pomimo przebicia kopetry chronić towar. Jeśli opakowanie jest naruszone,sprawdź w obecności listonosza lub kuriera zawartość. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia lub braki w towarze,opisz to koniecznie na dokumencie przewozowym lub w protokole reklamacyjnym w obecności i z podpisem listonosza.

X. Oryginalność produktów

Wszystkie oferowane przez nas towary są oryginalne.Nie stosujemy zamienników,nie sprzedajemy testerów,dostarczamy towar w 100% oryginalny.

XI. Faktury VAT

Standardowo do przesyłek załączane są paragony.Jeśli klient zainteresowany jest uzyskaniem faktury VAT,ma możliwość poinformowania o tym fakcie za pośrednictwem uwag do zamówienia lub wysłanie nam wiadomości za pomocą Formularza Kontaktowego na stronie.Prosimy o podanie:

• Numeru Zamówienia

• Nazwy Firmy

• Adresu Firmy

• Numeru NIP Firmy

XII. Odstąpienie od umowy

W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość rezygnacji z umowy kupna.Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nie noszącego śladów użytkowania,uszkodzenia,w oryginalnym opakowaniu.Dopuszczalna jest sytuacja w której Klient otworzy oryginalne opakowanie celem zapoznania się z zawartością.Towar odsyłany jest na koszt Klienta.Do produktu należy załączyć dokument sprzedaży: paragon lub fakturę VAT. Dodatkowo prosimy o powiadomienie mailowe z numerem konta,na które zwrócimy należność za towar.Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu.Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Paczkę odpowiednio zabezpieczoną należy odesłać pod adres: HR-Studio Hanna Roszkowska ul.Indiry Gandhi 25 02-776 Warszawa

XIII. Niezgodność towaru z umową

1. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową w terminie do 2 lat licząc od daty wydania,mają Państwo prawo skorzystać z uprawnień wynikających z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r.o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.Opisany wyżej termin biegnie na nowo w przypadku wymiany towaru na nowy jako niezgodnego z umową.

2. Do odsyłanego towaru należy załączyć pismo informujące o rodzaju niezgodności z umową,żądanym sposobie doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową,paragon fiskalny lub fakturę VAT.

3. Sprzedawca nie odbiera przesyłek za pobraniem

4. Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta w przypadku uznania niezgodności towaru z umową.Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni licząc od daty niezgodności towaru z umową.

5. Sprzedawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć naprawiony lub wymieniony towar w przypadku uznania niezgodności towaru z umową.

6. Jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową Klient nie zawiadomi o tym sprzedawcy to traci uprawnienia wynikające z ustawy wskazanej w pkt VIII. 1).Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia o stwierdzeniu niezgodności towaru z umową przed jego upływem.

XIV. Uszkodzenia i braki w transporcie,opóźnienia

1. W przypadku gdy doręczna przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj.zgniecenia,zamoczenia opakowania,naderwania taśm zabezpieczających,przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody i nie przyjmowanie przesyłki.Jako przyczynę nieodebrania przesyłki proszę podać widoczny rodzaj uszkodzenia.

2. O w/w sytuacji proszę powiadomić sprzedawcę pod nr.tel 739005007 lub sklep@pieknewlosy.pl

3. W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia,a zawartość uległa zniszczeniu,przesyłka nie była kompletna lub zawartość nie odpowiadała zamówionym towarom,prosimy o pilny kontakt ze sprzedawcą pod nr.tel.739005007 lub sklep@pieknewlosy.pl

4. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy,a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i naprawienia.

5. W przypadku zaginięcia przesyłki: a. Po złożeniu reklamacji u Przewoźnika,Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie zamówienie do Klienta (z uwzględnieniem stanów magazynowych i możliwości sprowadzenia towaru i ustaleń z Klientem) lub zwrócić równowartość zamówienia na wskazane konto bankowe lub adres domowy Klienta.Klient w przypadku gdyby jednak zaginiona przesyłka została doręczona jest zobowiązany do odmowy odbioru lub w przypadku odebrania odesłania jej na koszt Sklepu.

XV.Reklamacje dotyczące towarów.

 1. Sklep internetowy pieknewlosyonline.pl – HR International Sp.z o.o jako sprzedawca, odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@pieknewlosyonline.pl. Sklep internetowy pieknewlosyonline.pl – HR International Sp.z o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

3. Właściciel Sklepu internetowego nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

XVI.Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.

1. Sklep internetowy pieknewlosyonline.pl – HR International Sp.z o.o podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: sklep@pieknewlosyonline.pl 

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. Sklep internetowy pieknewlosyonline.pl – HR International Sp.z o.o zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

 XVII. Polityka prywatności

1. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na potrzeby realizacji zamówień oraz zbieranie opinii i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.Każdy z Państwa dysponuje prawem wglądu do swoich danych,poprawiania,żądania zaprzestania przetwarzania danych oraz prawem sprzeciwu,które należy zgłosić do siedziby naszej firmy w formie pisemnej.

2. Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu naszej polityki prywatności oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997

XVIII. Polityka Cookies

1.Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji,z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne,w szczególności pliki tekstowe,które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej,z której pochodzą,czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: o dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych,w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; o tworzenia statystyk,które pomagają zrozumieć,w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych,co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, o utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu po zalogowaniu,dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

4. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu.Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania przeglądarki internetowej.

5. Operator Serwisu informuje,że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

6. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

7. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

XIX. Postanowienia końcowe

1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań aby ewentualne sytuacje sporne były rozwiązywane polubownie i na korzyść Klienta.

2. W przypadku nie osiągnięcia porozumienia sytuacje sporne będą rozpatrywane na drodze sądowej zgodnie z K.P.C.

3. Zdjęcia i informacje zawarte na stronie sklepu stanowią własność Firmy i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby,firmy bez zgody Sprzedawcy.

4. Regulamin obowiązuje obecnie,a jego zmiany będą publikowane na stronie Regulamin sklepu internetowego.Zmiany nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji.Zamówienia przyjęte do realizacji obowiązuje regulamin aktualny w chwili złożenia zamówienia.

Shopping Cart